Schade indienen
U heeft een schade
Dat is vervelend! En we kunnen het alleen minder vervelend maken door het nu goed op te lossen. Wij doen ons best voor u om dit snel en correct te behandelen en leggen alles op deze pagina voor u uit. Heeft u toch nog vragen? Bel dan 075 - 670 55 66 en meld u met uw schade.
De oorzaak
De oorzaak van de schade moet zo spoedig mogelijk worden onderzocht en weggenomen, om verdere schade te voorkomen. Dit is uw eigen verantwoordelijkheid.
De dekking
Bij een schade wordt het schadeveroorzakende object in beginsel niet vergoed. Heeft u bijvoorbeeld lekkage aan een waterleiding, dan moet u deze dus zelf laten herstellen. Wat wel gedekt wordt is de gevolgschade. Dus is er vervolgens water in uw laminaat getrokken en is dit gaan werken, dan krijgt u die schade in beginsel vergoed.
Het basisprincipe van verzekeren is dat u niet beter mag worden van een schadeuitkering. Was iets al beschadigd, dan kan dat dus leiden tot een gedeeltelijke vergoeding.
Uw schade indienen via ons schadeformulier
Aandachtspunten voor het invullen:
- Vul het onderstaande schadeformulier zo volledig mogelijk in.
- Voeg foto's bij. De foto's moeten een volledig en getrouw beeld geven van de schade. Zijn uw foto's te groot? Verklein de foto's hier of verstuur ze via e-mail of WeTransfer naar . Vermeld bij de opmerkingen dat u de foto's apart verzendt;
- Voeg een herstelfactuur of offerte (in lage resolutie ingescand) bij van een bedrijf dat de schade kan herstellen.
- Kies voor een herstelfactuur indien u de schade in elk geval wilt laten herstellen of als dit noodzakelijk is om verdere schade te voorkomen.
- Kies voor een offerte indien u eerst zekerheid wenst over de te ontvangen uitkering.
Schade aangifte formulier
Het versturen kan even duren i.v.m. het uploaden van de foto's. Geduld a.u.b.
Lukt het versturen niet? Mail dan het schadeformulier samen met de foto's en offerte/herstelnota naar .